| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| | 宿醉 | 比人話我日記太長太尋太多廢話,搞到佢冇心機睇,我超!!XD咁就超左架86嘞。
我打日記都係想記低啲事,記低啲感覺,第時睇返啫,而依家得閒,梗係記得乜都打哂落黎啦。
之前十九年,有過幾咁開心,幾咁激動過既時光,依家都只剩模糊既輪廓喺腦入面,唔得咁。
即使冇意義,都要記低開心過既事。
話說喺wilfred張床度訓得勁唔好既下,訓得三個零鐘已經自然醒XD
醒時都覺得唔掂架嘞,跟住聞到阿wil煮咖啡啲味,嘩,煎熬,個胃在翻騰。
上次都係飲四支,都唔見咁唔舒服,今次訓醒先係咁凝住想嘔,但又冇嘢好嘔。
辛苦,呻吟下都比人冷嘲熱諷插科打諢,咩世界。
唔該哂家家碗麵同va姐杯蔘茶呀下,但我食落真係味同嚼蠟,嘥左啲嘢添真係唔好意思。
跟住佢哋去畫畫,我就又走去訓,妄想會舒服少少。
點知起身嘞都仍然係咁,飲左杯凍左既蔘茶,同返屋企飲杯奶,咦舒服左,唔通心理作用。
第時知道要劈酒,帶定支奶去。
嘩聽日去Charlotte果度唔知邊度玩呀下,但一個二個出哂狀況,阿瓊阿欣又唔去,已經冇乜興緻。
之前仲幾期待既,依家咁。反正咩都唔會如我所願,希望月大失望月大,我既心態變為去勁玩機動,自己開心過算好啲。
返到屋企hea左陣,睇殘叮,爆炸猛男真係冇得頂,超騎呢呀下,但點夠刀郎砌吖。
睇康熙,講結婚...我諗以我性格,如果所有條件允許,我會係想結果個,時下年青人咁諗法,我思想都幾封閉。
跟住我哥興沖沖咁想執屋,summer搬屋就是好在這。慢慢開始執都得,但真係幾慢。
執書櫃,揾到好多嘢睇,一睇就停唔到咁,好懷念,這些所有都是我經歷過的。
其實唔鍾意搬,我性格係安於逸樂,要改變,要「格式化」,我會抗拒。
但都好既,到時有自己間房。不過其實同我哥同房係完全冇問題,呢樣嘢好多好過人。
煩哪,電腦枱x2,床x2,都係要拆完拎去再砌的,一屋雜七亂八的東西,見到已經提不起勁了。
呃,聽日五點就集合走人,早啲訓好。
| | 刊登時間︰2005-06-19 09:59 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| | Freaky Friday | 嘩我仲好清醒播,可能酒醒。
嗱首先晏畫訓到成四點XD因為朝早好有興緻同戴寶玩game,成八點幾先意外地訓着左,本來仲諗住唔訓算添。
跟住就睇AV...XD家家極力推薦。阿phil朝早走黎時聽到AV以為真係AV,哈佢反應好笑。其實唔係好知套戲想講乜,點解好似要強調釣魚台XD
XDDDDDD我啱啱msn竟然同人搭錯線,唔通真係有啲醉。
講返AV,情節有點扯,有啲唔合情理,對話唔多流暢咁啦,有啲位幾好笑,個舅父亦蠻好笑XDu fxxking poor generation!!u upset hk people!!and da hk uncleXD仲有句好笑,咩all u want is nudity,sexuality,sex and the city!!XD但話時話以sex黎做theme既戲而又咁多cast,都幾難得。
跟住都冇咩做hea左陣,係有兩通陳淙程小姐來電我幾開心囉XD同佢喺電話嗲左幾句喎,竟然。吖,阿B出巡,va姐唔嗌埋我,淨嗌左家家,唔制!我恨!恨一世呀!XD到十點零果時交還阿B果時車埋我去,見左佢一陣。點解阿B咁跟家家而唔跟我架...T口T阿B唔要我,有啲受打擊添。跟住就去va姐度玩lu,姑媽就返,機會唔多架嘞。途中家家好難得咁請我哋食雪糕播竟然,佢自己又食,多謝你還多謝你,不過都係果句,肥死你呀。返到去,我哥拎左盒蒸魚飯比va姐食,而我就喺度打打左好多次都打唔過果關ghost of razgiz嘞,仍然係打唔過既。過冇耐阿wil都返lu,嘩原黎有好值得慶祝既嘢呀下XD亦都係好藉口去癲。買左成三打酒,飲唔哂。跟住就開始嘞,飲係主,麻雀係輔。成晚就係個個發下癲咁啫,冇咩。佢哋話我醉,因為我做啲嘢平時唔會做XD都唔係架,我不知幾清醒架都,可能我平時太拘束自己啦。其實好想試下爛醉如泥,神智不清,記憶都冇哂咁樣樣醉,一醉解千愁!XD哎其實有啲唔開心,始終開脫唔到自己,我係咁架嘞我唉。酒過三巡,or三樽,家家就劏左嘞XD第一次,咁就獻左比阿wil。佢真係好唔飲得播原黎,喺hk時小心好呀,咪比人灌醉溶左都唔知乜事。好快兩三點大伙就沒啥勁兒了,我仲想飲架如果佢哋仲繼續玩,飲得四枝啫。我想要珍惜呢個美好時光,但心中既鬱悶係咩回事呢...
依家個個都冧哂lu,我msn同人吹水吹左好耐,都係時候訓,時六點零二分am。 | | 刊登時間︰2005-06-18 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| | 大煲粥 | 尾二一次去整牙,嘩係咪上顎整會痛啲架呢,麻醉針打左唔知幾支,n個針口,連個鼻都有一邊冇左知覺,好彩人有兩個鼻哥窿架嘖,但係!整果時竟然仲識痛,嘩救命,真係多行不義。
整時痛,整完嘞,乜事都冇喎,上次明明流血流到叭叭聲格,好事。我媽琴日就煲定粥lu,食慣左,幾鍾意,因為唔使咬乜滯,啱哂我呢啲輕度殘廢,呢個時候就好掛住香港啲油炸鬼嘞,有冇人識DIY呢下。以前喺隔離名都就有間海皇粥店,去食艇仔粥呀炸兩甚麼的,好方便,但依家就冇lu,海皇粥店做到黎美國咪好囉。有得食果時就唔會覺得點,到失去左嘞,先至會掛念,先至會後悔當初唔好好珍惜。呢個道理仲旱過撒哈拉,但真正明白,會真係識得珍惜現在既人又有幾多呢。
晏畫就睇pride,有啲失望,我expect既係一套熱血運動日劇架嘛,講hockey點精彩法,講木村點樣拯救隊球隊之類架嘛,但睇左好幾集,hockey完全淪為襯托品咁,臨做完先有一兩分鐘畫面咁,未睇h2,如果一樣係掛運動頭賣戀愛肉,安達充在天之靈係唔會安息架...咦唔係,安達充未死既。失望還失望,但pride都睇得落,睇cast囉,可能我睇開運動漫畫既方式啦,咁心態去睇日劇唔好掛。呃...睇多幾集可能會多啲返番去主題掛。
康熙今天又有大明星來了,歡迎黃秋生先生。咦原黎佢做拓海老豆,套頭文字D都幾值得期待播,但又希望佢唔好掛車頭賣jay肉啦,如果到時有鬥車畫面,個cam一直take住阿jay表情,都唔影下鬥成點,架車飄成點,都幾納悶,阿phil嬲到除褲都似。唔知幾時上畫,到時可能又會亂捉BT lu,呵。
玩ace combat啦成晚就...玩到chopper死左呀!!嘩我完全冇心理準備劇情會咁走向既,換左個黑鬼,叫snow,汗,當堂冇乜心機玩添。我玩空戰時倒冇咁投入,係鍾意睇古仔嘖。
返上黎,同阿phil玩pool,竟然比我贏左兩鋪,真係羞家唔羞家XD | | 刊登時間︰2005-06-17 03:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Blurry | 

勁玩ace combat 5,嘩好有電影感,幾好玩,係有時我玩得唔掂,同埋有啲mission悶左少少嘖。 | | 刊登時間︰2005-06-17 07:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| | The unsung war | 今日冇乜嘢做過。我就因為冇嘢做先打日記,咁但冇嘢做過所以日記冇嘢打,咁...咁係咪應該喺日記度打我今日打日記,咁我日記內容就係我打日記,打左篇日記入面記我打左日記,咦喂...
哎,悶到咁,都幾可悲。 | | 刊登時間︰2005-06-16 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | »
|