香港已死
Hong Kong is no more 
lst0227
暱稱: 達仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (623)
(46)
(7)
(7)
(52)
(8)
(24)
(34)
(38)
(16)
(322)
(15)
(54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
youtube
2005 年 6 月 3 日  星期五 
嗱呢個故事o既教訓呢...

竟然同人嗌交嗌左成晚,於我黎講,幾難得=口=;所以精神力透支之餘,有少少新鮮刺激XD

但呢件事,都有moral的。當然就係禍從口出啦XD所以以後說話牽涉到人哋,一定要make sure人哋唔mind。但有時候好難避免...我既標準係假設自己係聽果個,會唔會唔鍾意人哋咁講,唔會,我先會打出黎。「己所不欲,勿施於人」嘛,我好細個就學啦。但好明顯,我並冇自己想像中暸解人咁多。

而我第二下覺得好impressed既,係家家對呢樣嘢既堅持。執着到呢...咦,真係有少少藝術家既脾氣播XD呃,佢講左一句我好深刻:「你自己覺得你唯一會掂, 同你下半世有關既野, 俾人有冇意踩一踩, 你反應一定唔會少囉。」

我諗一諗,真係如受雷亟。關於我自己既將來,希望可以揾到一份medical field既工作。如果有人突然間同我講,我science其實好唔掂,我都會受打擊。因為我science唔掂,一直係自己懷疑緊既嘢@@’可能係中學既學習經歷太差,所以有陰影。雖然我讀理科,但唯一值得提下既,係我中文成績唔錯XD仲記得果陣時,好鍾意喺test完exam完派卷時同班同學計average自己排ranking。如果派剩中文,就算我暫時average低過佢哋,佢哋都會覺得我仲算係有威脅性既XD而其他英文呀數呀理科果啲,真係拍馬都追唔上戴寶呀衞哥佢哋。而我對中文既果種微不足道,小小小小小既自負,亦都喺分班後比一個葉佩潔葉小姐輕易摧毀XD點解會有人文科理科都咁勁!!XD喺鄧顯讀,真係好易會自卑。

好嘞,過到黎美國,初頭唯一掂既,得math,而且仲冇science讀,話我已經讀過=口=;我math夠讀過啦,你唔計我咋嘛。啲earth science,civics,爆無聊!!而math掂真係假象,讀到hi sch盡,都係到Calculus AB,對比香港,真係門檻不入。佢哋pm讀啲MI呀,matrix果啲,我諗唔知深幾多倍。美國啲math唔知點解起步遲,行得慢,但啲大學又可以咁勁,喺度hi sch math勁=nth。而science,我唔知比起香港點,但我讀得好卒苦XD我好驚,自己係咪真係冇天資,上到college唔知點死,究竟自己有冇資格做想做既嘢...而且我喺呢度都唔掂既話,仲使諗同香港既比?

思前想後,驚覺自己點中家家死穴,我只係無心戲言架咋,喺度再次表達我既歉意。

畢竟我社交圈子細,朋友唔多,會無聊到咁樣陪我玩既,我諗得你架咋XD所以我會好珍惜你架,我自問對你一直都一片好心XD點會無啦啦踩你,中傷你,搞到你唔開心呢...如果為呢件事搞到彼此心中有刺,我會好失落XD我知道你唔會介意冇咁我呢個朋友,但我絕對唔係囉,笑一個吧∼XD

呃,悼念六四。去世者,安息吧。

刊登時間︰2005-06-04 09:32 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 6 月 2 日  星期四 
道歉啟事

同家家嘈左好耐,我對佢xanga既意見好似真係激嬲左佢播。

佢講,咁介意係因為自己對呢范係真係唯一對自己有自信既嘢,或者下半生會靠呢樣嘢揾飯食...而我咁樣樣踐踏於呢樣嘢之上,好打擊佢。

的確我冇深思熟慮過就打左篇日記,若果因為入面任何一句令你唔高興,我點都可以del左佢算囉。

我要你明白...我絕對唔係有惡意咁講。好對唔住。

刊登時間︰2005-06-03 01:26 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


quote from va表姐,好重要咁話

------------IMPORTANT------------
------------MUST READ------------

4e今日fax左封email黎話好重要, 我媽嗌我盡量通知所有朋友.

內容大概係...

當你收到電話或email, 話你屋企人or親戚有什麼事
入左醫院又好, 撞車又好...比人拉左, 又或者係中左唔知個幾百萬prize都好
嗌你打個電話查訊, 而個電話既area code
809,284,876
你千其唔好打, 係千其千其唔好打
後果係你會無啦啦比人收左二千四百大元一分鐘既電話費

------------IMPORTANT------------
------------MUST READ------------

刊登時間︰2005-06-03 07:28 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


開張大吉

好的,我承認我生活太苦悶,要寫下日記解悶。但其實我想寫好耐架嘞,睇住啲frd既日記,偶爾會很有感受。

我一直都係個悲觀,消極既人,即使發生過好多開心既事(再即使淨係得我覺得開心),我好快會唔記得;反而唔好既,傷心既事,一直藏於心底,所以我想好好地記一下自己覺得開心既事。

而另一個目的呢,我好想將我出得街既心事寫出黎,自己宣洩一下都好,比人暸解下我都好啦。

我發覺我一直都冇乜渠道比我宣洩一下煩惱,嗱我信得過既會傾心事既人,例如va表姐,都會有自己既事,唔得閒理我啦,(好似呢排佢就好煩college啲嘢,在此為她打氣 )我貿貿然走去同人講,有時都唔知點開口。又唔似得人哋可以同家人溝通得咁好,可以講心事,例如阿carol同佢姊妹媽子,阿瓊同阿欣咁...

比着我如果心血來潮我哥講心事,我諗佢既反應會係愕然 +噁心 。就朋友既scale,我會將我哥歸類為「唔投緣既酒肉朋友」XD事關同佢既話題,不外乎吃喝玩樂,最多還有學業之類的吧,全是很material,很realistic的,根本沒有spiritual一點的對話。可是我珍惜佢,始終一世人兩兄弟嘛,雖然偶然會鬧交,但係我無法想像如果我係獨仔我會點。呃,硬要說,我肯定係欠佢既,應該心懷感激之心呢...我同佢關係都算係咁架嘞,起碼我唔會好似家家咁覺得自己個哥「唔理」過我啦。呃呃,心入面點諗一回事,會唔會表現出黎係另一回事,我諗我呢個人到死果刻都唔會對屋企人講出心底話。好似頭先我哥放工,我就反射性咁min左個window 。我冚家都係硬性子的人呢,這跟我爸媽個性都有關。講個「旱」啲既比喻,就係刺蝟。即使幾想傳達體內既温暖,身上既刺總是令彼此受傷。十幾年黎如是,將來都會如是。

算,回到正題...咦哪來的正題 。呀,這日記,係見到阿va表姐果個我先申請既。好似唔錯,我偷睇茄豪個xanga,簡單得黎,比到人好舒服既感覺,或者同內容有關,希望我個日記都可以比到人果度感覺。唔似得某位姓梁叫穎家人仕既xanga...整到花碌碌,作為一個website,靚就靚,但已經冇乜日記既味道啦XD佢仲好proud of自己個xanga咁...靜靜雞:成日話阿phil鍾意車係糼稚,你都唔差啦!!XD真係naive!!XDDD他是特首!!我不支持他支持誰呀!!

黎得頻的,re多啲ply啦,唔該

刊登時間︰2005-06-03 05:21 AM    [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-06-02 06:07 PM