香港已死
Hong Kong is no more 
lst0227
暱稱: 達仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (623)
(46)
(7)
(7)
(52)
(8)
(24)
(34)
(38)
(16)
(322)
(15)
(54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed
youtube
2005 年 7 月 4 日  星期一 
煙火

今天係人哋國慶,schedule:夜晚去mall睇煙花,然後自己玩煙花。
上次玩完剩落既,我覺得夠,但va表姐就串我:「呢度,夠phoebe玩定阿輝玩呀?」
所以七點零八點就同佢同phoebe去左winn dixie買多啲。
返黎時,suzy同phil+佢湊緊既兩個塞豆窿都黎左。
我係咁同陳小B對打...好好玩XD搞極佢個頭佢都係咪起眼笑住嘴咁叫我咪搞,唔識嬲既。
入屋去嗌阿輝哥仔,點知佢發脾四唔去...做親拉仔既都會有細路仔脾氣的嗎XD
carol同佢妹都喺度,跟住話行出去郵局果頭睇,點知個個都揸架車。
途中gary都到左嘞,泊車時,先見阿wil同peggy姐都一早到左,冇耐四姑姐,姑媽,阿B都到...阿B又唔認得我T︿T
等左幾耐嘞,我哥都到埋。
跟住見到啲我唔識既人...
等等等...九點個天都未黑得哂。
期間喺度吹水,幾得意呀,mini gathering咁,
唔知幾時,卒之捨得放嘞,嘩嘩嘩...冇咩特別。
搶左eva部cam影影影,有一半以上係影個天,影個煙花飛緊未爆咁囉,佢snap得太慢嘞,好難捉到時間。
boom boom聲,嚇親阿B,所以喺第二三個煙花左右姑媽就啦佢走左嘞。
好似放左半個鐘,
同朋友一齊睇煙花,唔嫌單調的話,都算係一種幸福。
陳小B好笑:「啲煙花都唔驚既!」煙花唔係放出黎嚇你既,咁講即係你驚啦。

係咁影煙花其實係咪一個白痴行徑呢。
唔爭在白啲,up埋上黎嘞。

睇完,佢哋話去球場,可以邊打波邊玩煙花。
我哥,va姐同phoebe留低等stella,其餘就去左先,點知我哋去到,stella都黎埋嘞,我哥佢哋就拎住煙花喺度乾等stella,我就喺度乾等啲煙花...=口=’
阿wil買左酒黎...不過唔多。
好笑,陳太都落埋場打波...mark住自已個仔,打仔咁款。
煙花黎到,發覺冇火,火柴黎到,三兩下燒哂,最後卒之去買左隻火雞。「有某火雞?」XDDD
我哥頻頻撲撲,辛苦哂。
啲煙花唔多掂,呃錢既,冇隻襟玩,又唔識飛。閃!響!冇鬼用。
最後十二點未夠就返歸lu。

阿phil對佢架s2k既感情...遠超我想像咁深=口=’
我永遠都唔會明架嘞。
我都唔識點安慰佢,唔好諗過去左既嘢啦...下。

刊登時間︰2005-07-06 06:31 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 3 日  星期日 
公園仔 貳

今日都要去公園仔,
但琴晚訓唔着,所以起身起得幾辛苦。

禮拜日有阿勇媽喺度做,吹左成晏晝水XD時間好快過。
碰到傳說中既「Keep the change」XD一個quarter。
冼太都好似唔係好分到邊個發仔邊個達仔...
全日賺左既都唔知夠唔夠比人工我哋...

夜晚,我哥失左蹤,不過擔心都係無謂,最後都唔係去左SC...

揾醫道dl,六十四集成十二gig幾,到依家都未down完。

cross game第十話...太過分,安達充諗乜架,勁sad。

悶s。

刊登時間︰2005-07-05 05:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 2 日  星期六 
公園仔

琴晚捱左成晚眼訓,先校返啱到個internal clock,
今朝要十一點零起身,對於放緊假既我黎講好難。
我發覺我喺正常人訓覺既時間訓得最唔好,札醒左不下三四五六次。平時香港時間咁就一覺訓到醒...
第一次一個人一架車咁揸返公園仔,哈...

Herman Park,Kiwanis Club喺果度有個train station,比細路仔玩,隔離有間store仔,賣啲snacks呀咁。
本身個長工話去beach,gary揾我去sub佢。
整cotton candy,不snocone,整popcorn,賣糖呀chips呀雪糕呀汽水呀等等,一日廿五蚊,四粒鐘。
嘩...個justin做左幾個月整啲cotton candy都仲係一劈嘢咁。
冇乜客,拍哂鳥蠅,應該係july 4th既關係。
有個阿伯好鬼意興闌珊,話咁slow,應該執鬼左佢,費事嘥錢咁話...使唔使咁悔氣。
好開心喎,啲細路仔好得意,哈...但大個少少果啲已經好現實嘞,係咁問我可唔可以免費比啲嘢食佢咁。
做完返左屋企冇耐就落大雨,落早啲嘛,我咪可以早啲收工囉。

家家on9喎,佢去左costa rica,話果邊好靚,玩過下激流,跳過下火山(?)咁。

http://img.post.mop.com/picture/200503/17/40/11340/20050317143410561.wmv
好好笑...

新聞透視,講BT。
我哋個社會果然係充滿住矛盾,我果然唔啱做關於社會呀政治之類既工作。BT同影業,實在唔可以斷定話任何一方啱或者錯,情況唔知會點發展落去,我呢啲名副其實係「隔岸觀火」。
啲人上哂鏡話支持BT,唔驚架咩,有個麻甩佬仲好笑:「呢套美國既,美國既,呢三套就AV...」XDDD
佢知唔知佢係對住全港觀眾講架,第日出街比人認得:「咦你咪就down三套AV果個?」都幾汗顏...

刊登時間︰2005-07-03 12:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 1 日  星期五 
Razgriz



When history witness a great change,
Razgriz will reveal itself.
First as a black demon.
As a demon,
it uses its power to lay death upon the earth.
And then it dies.
However after a short slumber,
Razgriz returns.
This time,
as a great hero.



打爆左ace combat lu...
好好好好玩。
逃避你 卻又期待我可跟你做情人
刊登時間︰2005-07-02 12:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 6 月 30 日  星期四 
Closing Day

月尾lu,新屋の匙手入,登登登凳,好嘢。但真係冇乜動力執嘢,唉,慢慢黎。
吖,好不容易有少少習慣呢頭啲路,就話要搬,算點喎。
我完全係路癡,遺傳哂我媽呢方面既基因,我爸教我路,教識去嘞但又唔代表識返,教今次識又唔代表下次都識,佢差啲發火鬧我XD
我真懷疑個腦少左忽,專係管方向感,同數字記憶的...因為我永遠記唔到電話同埋日子,屋企既電話,要比幾秒我摷下個腦,先醒得起;爸媽既生日,我勉強記得月份,真係不孝。而得意既係我自問maths唔係差架播...

去新屋睇睇,兩間細房都唔大,廢話,不過我寧願大啲,同我哥同房都冇所謂,哎,不如打通佢。
主人房大,廳普通,個fireplace好阻掟耶,deck唔大,bbq會逼...唔,算啦,屋企唔係有米。

睇旺角黑夜,原本對警匪片冇乜期待,所以咁耐先睇,但幾驚喜播,睇咁播都唔覺悶,
好多個scene都好正,吳彥祖原黎唔單止靚仔既,張柏芝都做得幾好,啲國語都好似好犀利XD但聽人講其實佢哋講得好唔掂,我唔識分啦下。
林雪好搶戲XD乜套套戲都有佢架,真係唔使愁冇得撈。
好睇得黎,套戲都幾言之有物,爾冬陞,唔錯。
比起黎,套漢城攻略都...有少少好鬼垃圾XD

玩返ace combat...chopper原黎未死...=口=’

刊登時間︰2005-07-01 06:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]