| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| | 公園仔 貳 | 今日都要去公園仔,
但琴晚訓唔着,所以起身起得幾辛苦。
禮拜日有阿勇媽喺度做,吹左成晏晝水XD時間好快過。
碰到傳說中既「Keep the change」XD一個quarter。
冼太都好似唔係好分到邊個發仔邊個達仔...
全日賺左既都唔知夠唔夠比人工我哋...
夜晚,我哥失左蹤,不過擔心都係無謂,最後都唔係去左SC...
揾醫道dl,六十四集成十二gig幾,到依家都未down完。
cross game第十話...太過分,安達充諗乜架,勁sad。
悶s。 | | 刊登時間︰2005-07-05 05:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| | 公園仔 | 琴晚捱左成晚眼訓,先校返啱到個internal clock,
今朝要十一點零起身,對於放緊假既我黎講好難。
我發覺我喺正常人訓覺既時間訓得最唔好,札醒左不下三四五六次。平時香港時間咁就一覺訓到醒...
第一次一個人一架車咁揸返公園仔,哈...
Herman Park,Kiwanis Club喺果度有個train station,比細路仔玩,隔離有間store仔,賣啲snacks呀咁。
本身個長工話去beach,gary揾我去sub佢。
整cotton candy,不snocone,整popcorn,賣糖呀chips呀雪糕呀汽水呀等等,一日廿五蚊,四粒鐘。
嘩...個justin做左幾個月整啲cotton candy都仲係一劈嘢咁。
冇乜客,拍哂鳥蠅,應該係july 4th既關係。
有個阿伯好鬼意興闌珊,話咁slow,應該執鬼左佢,費事嘥錢咁話...使唔使咁悔氣。
好開心喎,啲細路仔好得意,哈...但大個少少果啲已經好現實嘞,係咁問我可唔可以免費比啲嘢食佢咁。
做完返左屋企冇耐就落大雨,落早啲嘛,我咪可以早啲收工囉。
家家on9喎,佢去左costa rica,話果邊好靚,玩過下激流,跳過下火山(?)咁。
http://img.post.mop.com/picture/200503/17/40/11340/20050317143410561.wmv
好好笑...
新聞透視,講BT。
我哋個社會果然係充滿住矛盾,我果然唔啱做關於社會呀政治之類既工作。BT同影業,實在唔可以斷定話任何一方啱或者錯,情況唔知會點發展落去,我呢啲名副其實係「隔岸觀火」。
啲人上哂鏡話支持BT,唔驚架咩,有個麻甩佬仲好笑:「呢套美國既,美國既,呢三套就AV...」XDDD
佢知唔知佢係對住全港觀眾講架,第日出街比人認得:「咦你咪就down三套AV果個?」都幾汗顏... | | 刊登時間︰2005-07-03 12:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| | Razgriz |
When history witness a great change,
Razgriz will reveal itself.
First as a black demon.
As a demon,
it uses its power to lay death upon the earth.
And then it dies.
However after a short slumber,
Razgriz returns.
This time,
as a great hero.
打爆左ace combat lu...
好好好好玩。
逃避你 卻又期待我可跟你做情人 | | 刊登時間︰2005-07-02 12:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| | Closing Day | 月尾lu,新屋の匙手入,登登登凳,好嘢。但真係冇乜動力執嘢,唉,慢慢黎。
吖,好不容易有少少習慣呢頭啲路,就話要搬,算點喎。
我完全係路癡,遺傳哂我媽呢方面既基因,我爸教我路,教識去嘞但又唔代表識返,教今次識又唔代表下次都識,佢差啲發火鬧我XD
我真懷疑個腦少左忽,專係管方向感,同數字記憶的...因為我永遠記唔到電話同埋日子,屋企既電話,要比幾秒我摷下個腦,先醒得起;爸媽既生日,我勉強記得月份,真係不孝。而得意既係我自問maths唔係差架播...
去新屋睇睇,兩間細房都唔大,廢話,不過我寧願大啲,同我哥同房都冇所謂,哎,不如打通佢。
主人房大,廳普通,個fireplace好阻掟耶,deck唔大,bbq會逼...唔,算啦,屋企唔係有米。
睇旺角黑夜,原本對警匪片冇乜期待,所以咁耐先睇,但幾驚喜播,睇咁播都唔覺悶,
好多個scene都好正,吳彥祖原黎唔單止靚仔既,張柏芝都做得幾好,啲國語都好似好犀利XD但聽人講其實佢哋講得好唔掂,我唔識分啦下。
林雪好搶戲XD乜套套戲都有佢架,真係唔使愁冇得撈。
好睇得黎,套戲都幾言之有物,爾冬陞,唔錯。
比起黎,套漢城攻略都...有少少好鬼垃圾XD
玩返ace combat...chopper原黎未死...=口=’ | | 刊登時間︰2005-07-01 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 125 | »
|