今日去左餵貓ar, 依家餵貓好似成為左每一晚8點之後必做既事
離開學校返home 前都必須要做既事, 已經成為左習慣la
以仁慈及愛心對待所有動物^^
不過每3日就要10蚊, d $$好似開水喉咁係咁流出去, 好窮ar........
有無人可以幫幫手捐d..........貓糧又好$$ 都好la........
@@