居然臨會考先黎病, 攪鬼錯!
朝早起身手軟腳軟, 一探熱, 37.5度
都係燒左少少姐, 無所謂la, 跟手又係咁嘔@@
去左訓覺, 訓到11.幾12點, 居然好似咩事都無咁, 鬼打都無咁精神, 咁我就再探多次熱la
點知..........踏正39度, 痴線架, 隨左發燒, 身體完全好似已經好返晒咁@@
又唔肚屙, 又唔想嘔, 究竟想點呢??
今日訓左好耐, 未試過訓咁多既
今日溫唔到書, 太攰la, 同萍姐係咁傾msn
聽日應該都好得7788, 係時候要努力la