今日返sch 補英文, 好似發緊夢咁, 唔多佑阿sir 講咩, 但我只係知, 同級既人之中, 好多人既英文都超勁, 我要急起直追la
不知不覺, 原來已經到左3月中la, 將近會考la, 但我呢半年究竟做左d 咩? 我真係好似發左一場夢咁, 我要比心機ar
呢幾日都係咁溫英文, 係咁學生字, 希望趕得切la
努力既源動力來自愛情, 來自我最愛既人, 來自你!
就算失戀, 我依然愛你, 努力既動力始終因為你, 若果話有朝一日你係世上消失, 我可以講, 我死緊, 因為無動力既人同死人無分別!
still love you!
希望所有人都身體健康la, 病左既快d 好返ar, 超心痛ar
尋日個英文死左la, 個作文始乎真係俾佢陰左, 佢話d 外國中五生要weekend 先到, 但俾人用既時間就包括星期五晚, 但佢都未黎到, 最多都係預備, 點同班中五生交流ar, 傻仔, 唉..........英文.......
宣佈死亡, 時間係英文作文收卷果刻............
|