luison's diary
中六
無論點都要升到中六, 就算要用多幾年既時間, 我都要入到中六
luison888
暱稱: luison
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
改版
欲哭無淚
怪病
開始唔妥la
清明+生日@@
文章分類
全部 (327)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
CBTMSS
Forum
Homepage
suey's 留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 327
留言總數: 54
今日人氣: 0
累積人氣: 5895
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


陸運會翌日 分類: 未分類

今日返sch 補英文, 好似發緊夢咁, 唔多佑阿sir 講咩, 但我只係知, 同級既人之中, 好多人既英文都超勁, 我要急起直追la

不知不覺, 原來已經到左3月中la, 將近會考la, 但我呢半年究竟做左d 咩? 我真係好似發左一場夢咁, 我要比心機ar

呢幾日都係咁溫英文, 係咁學生字, 希望趕得切la

努力既源動力來自愛情, 來自我最愛既人, 來自你!

就算失戀, 我依然愛你, 努力既動力始終因為你, 若果話有朝一日你係世上消失, 我可以講, 我死緊, 因為無動力既人同死人無分別!

still love you!

 

希望所有人都身體健康la, 病左既快d 好返ar, 超心痛ar

 

尋日個英文死左la, 個作文始乎真係俾佢陰左, 佢話d 外國中五生要weekend 先到, 但俾人用既時間就包括星期五晚, 但佢都未黎到, 最多都係預備, 點同班中五生交流ar, 傻仔, 唉..........英文.......

宣佈死亡, 時間係英文作文收卷果刻............






訪客留言 (返回 luison888 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 luison888 的日誌 ]