今朝同布甸飛的番學校∼之後早會。跟住上咗課室LU∼第1。2堂中教。係度做數學工作紙。之後訓咗陣!!第3堂英文。默書!!小息落咗去食野∼之後上番去∼第4堂數學。今次數學1定要合格AR。。。。。第5堂音樂。排班際勁好笑︿︿第6堂中史。睇片!!LUNCH係4樓挽咗陣∼第7。8堂中文。對小測卷。我差0。5分就合格架喇><之後做聆聽練習。。。。放學係學校坐到5點幾!!之後落咗去煲煙∼7點幾同徐倩。芷盈走!!番到屋企做功課。沖涼。挽電腦。。。。。10點幾食飯飯!!好味好味∼︿︿今晚應該11點幾訓。。。。><

|