今日點幾徐倩打黎叫我陪佢去食野。唔想出!!最後都冇出。係屋企訓教∼訓到3點幾起身挽電腦。同老公傾MSN!!6點幾訓咗。訓到8點幾起身食野!!之後沖涼再挽電腦。。。同老公傾ICQ!!今晚唔知幾點訓呢。。。。