今朝差一步到就遲架喇!!好彩咋∼之後上課室LU。。。第1堂中文。好留心AR!!第2。3堂PE。見到老公仔AR!!嘻嘻∼小息去咗買野飲。。。第4堂英文。訓教!!第5。6堂數學。老師又冇番LU!!係度挽。。。又見到老公仔LU∼好有緣AR。。。KAKA︿︿LUNCH落去傾計∼∼第7。8堂通識。訓咗1堂!!另外嗰堂聽書。。。。放學係學校傾計!!老公仔好早走咗喇∼見多你一陣都唔得。。。。6點幾番屋企!!挽電腦。之後9點幾出咗去食野!!10點幾番屋企∼同老公仔ICQ。。。。。唔知傾到幾點呢!!!