今朝行到樓下落雨WO!!PK FUCK。。。。之後同布甸飛的!!好彩冇遲∼跟住早會。番上課室LU︿︿第1堂數學。老師又冇番係度訓教!!正。。。第2堂英文。又訓過!!第3堂中文。好精神咁聽書KAKA∼小息落咗去食野!!第4堂中史。悶到死!!第5。6堂科學。勁唔舒服好想嘔又暈!!好辛苦AR。。。。LUNCH係2樓挽!!第7。8堂通識。冇帶書AR><放學LU。。。係學校等到冇乜雨先走∼6點幾番到屋企!!訓咗陣∼∼之後徐倩叫我陪佢出去食野。。。。。之後換衫出去∼11點幾番屋企沖涼。同樂SD SMS!!!呵呵。。。我問咗樂樂1條問題!!完來佢都對我有少少FEEL∼∼完來係你心目中我係大哂架!!2點幾訓LU。。。。。

LOK
|