今朝番到學校早會完咗之後出咗去交罰抄!!之後番課室∼第1堂數學。老師冇番!!第2堂英文。係度畫野∼YEAHYEAHYEAH!!第3堂中文。對問答∼小息落咗去買野飲∼第4堂中史。小測唔係好識AR∼第5。6堂科學。做功作紙。跟住有人話我知紅色瀑雨!!妖。。。咁都唔放架∼LUNCH上咗3樓挽。之後有人話搜書包。我即刻俾部電話人袋∼點知。。。個個都話佢都要搜!!算。。。。。番課室!!第7堂普通話。全堂抄野!!第8堂通識。冇帶書!!係度畫野∼KAKA︿︿放學LU∼打波!!正AR。。。之後6點幾同老公1齊走!!番到屋企沖涼。挽電腦!!之後出咗去諗住整電話∼∼問咗價先諗整唔整!!之後同徐倩過去問∼問完之後去搵芷盈同桐桐!!跟住去大元搵AR腸佢地∼搵完之後過咗青公!!落雨AR∼11點幾走LU!!番到屋企沖涼。挽電腦!!同老公傾ICQ∼唔知今晚訓唔訓好呢。。。。

|