今朝明明搭10上學校點知都遲到。。。好彩有成班人都遲!!成20個人遲∼好似未試過∼我要抄70次AR!!之後上番課室∼第1堂數學。好多野要記!!第2堂電腦。冇乜點聽書係度發夢><第3堂科學。做功作紙∼小息LU∼落咗去食野!!第4。5堂視藝。印野!KAKA幾好挽∼第6堂中文。做問答AR∼LUNCH落咗去睇野!!第7。8堂英文。係度抄罰抄!!叫咗2個人幫我抄D∼放學。換衫打師生∼勁好笑AR打到!!之後5點幾走。去搭巴士!!番到屋企沖涼。做功課∼挽咗陣電腦!!之後訓咗∼