今朝番去早會!!之後番上課室∼第1堂數學。老師冇番!!第2堂電腦。好專心AR我。第3堂科學。做功作紙∼小息落咗去食野!!第4。5堂視藝。畫畫∼第6堂中文。都好專心下架∼∼LUNCH落去周圍行!!第7。8堂英文。勁專心LOR!!YEAH∼∼放學陪AR菁去買野。之後番學校等埋張婉先走!!之後去咗後樓梯坐。。。有某某人話KC條女係邊個!!!唉。。。。。7點幾番到屋企換衫同AR媽出去食野∼10點幾番屋企沖涼。之後同樂傾MSN!!點幾訓咗∼!!><
KA CHUN