今朝又番咗去開波!之後番上去上堂。第1堂數學好無聊AR∼第2堂英文係咁係到笑。。。。傻咗∼第3堂中文好留心AR。小息落咗去!!第4堂中史死秀貞收皮LA∼第5。6堂科學又係到挽。LUNCH落咗去打波∼∼第7堂視藝悶AR!!!第8堂通識傾野∼∼放學打波。。。。。死人梁偉祥。李庭瀚淋9我。好彩我有擰檬茶淋番佢地!!!哈哈∼俾老師見到佢地俾人罰跑籃球場。。。。6點幾走人!!!番屋企沖涼訓咗陣∼10點幾起咗身。。。。今晚陪樂通頂!!><過咗12點喇∼芷盈!生日快樂。。。。聽日去燒野食實熱死∼不過芷盈叫到點會唔去AR。。。
KA CHUN
|