今日9點樂打黎叫我起身收咗線之後整野出去。我9點10到咗體育館10點3。4到我地開始打!!今日失哂水準∼唉。。。。不過全靠其他隊友追番D分咋∼如果唔係實輸∼∼之後1點幾去咗翠屏食麵。跟住去影貼紙相!!跟住過去富亨打波∼6點幾走人!!9行。勁悶AR∼跟住搵咗個地方坐係度挽人電話。勁好挽AR!!8點幾番咗屋企∼10點幾出咗去食野。11點幾番咗屋企沖涼。同樂傾咗陣之後佢OFF。佢家姐要用一陣電腦1點再ON番WO∼唔理今晚早少少訓聽日重要比賽AR加油AR!!YEAHYEAHYEHA。。。。。︿︿
KA CHUN
|