今朝7點起身沖涼整野準備去上水。我地等齊人之後就搭火車去上水打比賽!!去到8點8到LA∼重有時間熱身。我地今次打李興貴∼到咗9點8到就開始打喇。。。我地打到10點幾就打完2比0靈風勝。聽張婉講我地好似入咗8強∼5月6重有得打∼!我地對甲寅AR∼唉。。。。驚驚AR∼打完比賽之後去食野。11點幾番去睇圓玄。本來話約圓玄打完同我地開GAME架。之後張婉同呀魚話番大埔搵佢地條WO!重色輕友∼之後話唔約。頂∼∼∼∼圓玄打完之後我地係個場到打波LA∼跟住有條仔係咁打到映彤WO。之後映彤喊LA∼我地之後係咁BAD波過嗰班人LA!!佢地勁唔据LOR。。。之後我地走LA去廁所。跟住嗰兩條女問我地係咪好唔据。佢都ON 9架∼我地咪走LOR!!呀菁講句:唔据AR∼出黎隻秋AR。跟住條女搵D仔嘈我地。我地行到紅綠燈到佢地捷停我地問邊個話隻秋WO∼ON 9架有鬼答你咩咁大聲。白痴架!之後有個男人好大聲話:細路欺令妹AR。。。跟住叫佢走WO∼哈哈。。。好邏皮AR!!之係番大埔。佢地話冇地方去WO!話番屋企∼跟住我撘車番屋企LA!!挽電腦同樂傾咗1陣佢就出咗去。之後訓咗陣起身沖涼。涼衫!!今晚可能通頂要等樂番到去陪佢傾計WO∼
4日冇煲過煙AR∼KAKA!!佢地引我。我都冇理佢地。就介到架喇∼嘻嘻。。。。
KA CHUN
|