琴晚同樂傾MSN傾通頂。今朝6點到訓咗!我叫佢11點半叫我起身∼結果佢11點9到打黎。跟住起身挽電腦過咗1陣呀菁打黎叫我出去食野。一路傾同呀菁傾一路係MSN同樂傾∼幾勁。。KAKA。。。跟住12點幾出咗去食完野之後行咗1陣∼跟住話去打波點知打牌!!跟住我6點半番屋企。換衫做功課∼∼今晚又唔知幾點訓。。。。
今日勁熱AR∼痴線架!!
KA CHUN