今朝7點10先番到學校。早會完咗之後周會。勁悶想訓教∼第2。3堂係英文!!好野。有得訓教豬∼小息落咗去食野!!之後嗰2堂都係科學kelvin SIR冇番。又有得訓教∼第6堂普通話∼1個字悶!!!LUNCH冇帶飯AR∼落咗去打波。。。之後嗰兩堂通識又訓教。放學LU∼換衫練排球!!好哂AR∼今朝就落雨。。。><練到6點幾放LU!!番屋企做功課∼點知做下做下訓著咗WO!!10點幾先起身∼繼續做!挽到2點幾訓LU。。。。
KA CHUN