今朝撘車番學校。第1。2堂中教。呀SIR冇番訓教∼第3堂英文冇帶書AR!罰企。企咗1陣坐得低∼訓教豬!小息落去食野∼跟住嗰堂數學。。。好留心!音樂AR∼打鼔WO。。。之後係中史!悶到嘔茄∼LUNCH落去9坐∼最尾2堂係中文!!好專心架我__KAKA∼放咗學係學校又9坐!!唉。。。。番屋企做功課聽日要補測AR∼點幾先訓!
KA CHUN