今朝番咗學校練開波。跟住上課室3堂都係英文∼訓咗3堂。正AR!!!小息係課室做LG先走得食LA∼冇咗個小息!妖。。。第4。5堂呀SIR冇番但係都冇得訓。第6堂老師又冇番WO。。。KAKA∼LUNCH落去打波!嘩。。。哂到呀媽都唔認得∼第7堂中文試默AR。。。第8堂視藝悶AR!!!放咗學之後番屋企換衫去睇比賽!男子籃球WIN咗∼∼勁AE。。跟住俾人圍WO搞到我又整親!!之後睇日本同香港比賽。日本其實好勁架∼不過都係輸咗!!8點幾先番屋企。沖涼!!挽電腦同樂傾MSN。。。扭到隻腳AR∼好痛AR。。。。
KA CHUN
|