今朝又差D遲到。跟住番上課室。第1。2堂中教。睇片∼第3堂英文!!唔知點解今日勁專心LOR∼∼小息落咗去食野!之後番上去。第4堂數學。做工作紙∼YEAH第5堂音樂。係度傾計!勁好笑AR。。。第6堂中史。都幾專心架∼LUNCH落去睇人唱歌!!跟住番上去繼續上埋最後2堂∼中文!係到作文。放學LU!打波∼6點幾番到屋企執野去游水。一路執野一路同乖仔MSN。原來佢都去游水WO!!8點幾先去到∼10點幾走人。各自番屋企拎錢∼之後去咗食野。差唔多12點先番到屋企。沖完涼之後睇電視睇到點幾訓咗!!