今朝差D遲到∼∼番上去課室交功課之後話落去禮堂!!妖。。。死桂芝捉我儀容叫我抄100次放學之前交WO∼痴痴地架!!跟住又聽嗰個人分享笑死咗。嗰個人講野係咁走音∼跟住番課室閱讀我就係度訓教。訓咗2堂!!正AR@小息打波。第4堂係英文。測驗AR∼嘛嘛地識咋。。。第5。6堂數學。死人陳俊傑整喊淑嫻∼LUNCH LU。。。落咗去打波!!之後去咗老人院∼我地嗰組唱帝女花好鬼死白痴AR@@番到學校打波6點幾先番到屋企∼沖涼9點幾訓著咗!!
KA CHUN