今朝又係差少少遲到!!之後上周會今日係全心傳情日AR∼之後上番堂2堂都係英文∼訓教。小息落去打波!!之後第4。5堂科學∼最後嗰半粒鐘訓教老師都訓埋。第6堂普通話。悶到死!!!LUNCH喇∼落去打波連中2個波餅!!勁痛LOR。。。之後第7堂中文聆聽!!第8堂音樂∼畫圖。。放學係學校打波7點幾番到屋企∼跟住同乖仔SD SMS∼∼之後10點幾同乖仔MSN!∼傾到差唔多1點先訓。今日SD SMS嗰時差D同乖仔鬧交AR!!
SORRY AR!!乖仔。。。我唔應該逼你既∼話明秘密緊係唔俾得人地睇架LA。。。。SOR

|