今朝又差D遲到喇∼集隊!勁熱LOR。唔該∼∼番上課室。。早讀!!第1。2堂通識。好無聊AR∼∼第3堂數學。追番D進度∼∼小息落咗去。。。。第4。5堂AE。排劇∼好彩未到我地姐KAKA!!第6堂中文。對功課!!LUNCH周圍去挽!!第7堂地理。勁快打鐘WO∼第8堂電腦。悶到死。。。放學喇∼係學校挽捉迷藏∼嘻嘻。。。。6點幾先番到屋企沖涼執野去游水!!10點到走咗LU∼番屋企放低個袋之後落去食野!!食完野搵老公仔佢地嗰D∼過咗8号睇佢地打波。之後我地班女係度挽誠實大膽!!勁悶LOR∼第1次挽到咁悶LOR。。。。。12點幾番咗屋企!!!今晚應該夜D訓∼
唉。。。。只想你陪我傾多陣計姐!!都好似好難咁∼

|