今朝10點幾同老公仔SD咗陣SMS!!我訓到2點幾徐倩打黎問我出唔出。我本來都唔想出架!!不過留係屋企真係有D悶∼出到去同徐倩去翠屏食野!!之後去咗搵布甸同梓君。。。跟住話去桐桐屋企∼去到又冇野做。6點幾走。去咗買碟同買野食俾AR媽!!番到屋企挽電腦。沖涼。睇碟。之後同老公仔傾MSN∼今晚唔知幾點訓呢。。。。