今日11點幾呀菁打黎問我今日去唔去街。我話唔去好累!!收咗線之後繼續訓∼訓到點幾起咗身煮野食∼3點幾同呀媽出咗去行街!!!買衫衫。行到6點幾番屋企擺低D野∼等到8點幾先出去!!去咗和民度食。好好味AR∼食到10點幾。之後陪人地去食糖水∼11點幾過去搵徐倩嗰D!!過咗陣就走LU。。。。番屋企沖涼。幫呀媽拖地∼之後先挽電腦同乖仔MSN。。。。