今朝8點半起身整野過太和撘火車去红磡再轉巴士就到LU∼入到去挽咗動感影院之後坐覽車。之後挽滑浪飛船先再挽太空摩天輪!!勁好挽WO。。。跟住過咗去挽越狂飛車!!好驚驚AR∼係全程捉住瑤瑤隻手佢又捉住我隻手WO。跟住去咗睇海獅好肥AR D海獅︿︿跟住再去挽海渡船。唔係好驚咋∼之後食野。食完野去睇水母!超令AR。。。KAKA∼之後我同徐倩2個去挽滑浪飛船同太空摩天輪勁搞笑!!!跟住撘覽車番去山下面睇野!!我地去咗睇熊貓。恐龍。雀跟住再去睇。3D幻影森林。之後去睇日清影相相!!影完相之後搭車走∼番屋企食飯!!!沖涼挽電腦。。。。等乖仔番黎MSN!!唔知今晚幾點訓呢。。。。

|