今朝9點半起身整野10點半去到富亨飛的去大埔墟體育館11點4。5到開始打我地2:0贏咗聖道拎咗學界季軍∼∼之後睇咗陣比賽去食野。之後過咗富亨9坐!跟住走咗去大中∼9點幾去咗食飯!!之後番屋企沖涼食雪糕同樂係MSN傾計。。。。
KA CHUN