今朝番咗學校練開波。上番課訓教第1堂中文超悶AR∼第2。3堂PE冇帶衫著住校服跑9分鐘。小息LU∼去咗買野食!!第4堂英文。訓教。之後嗰2堂係數學悶AR∼LUNCH LU。。。。落咗去打波∼好似俾波打多過我打波LOR!!!之後嗰2堂通識**悶到想發癲∼放學去咗打波!!!6點幾番到屋企。。。之後去咗5人打波12點幾先番屋企∼∼2點幾先訓。。。
KA CHUN