今朝本來6點半起身架。點知6點11先起身!番到學校諗住綀波。點知黃曉樂未拎波袋上黎PK AR!妖。。。搞到又冇得開波又要等咗4個字。頂∼好撚慶AR!!!之後早會番上去上堂第1堂數學。好眼訓AR∼第2堂電腦冇帶書站咗10分鐘。到第3堂科學勁悶WO。小息落咗去聽Dior講比賽D野!佢話我地5月6嗰場贏咗既話再打埋5月7嗰場。5月7嗰場贏咗既話14號又打唔知掙冠軍定亞軍!!聽完佢講之後番上去課室上堂。上完3堂之後LUNCH落咗去打!!最尾嗰2堂本來英文點知調咗科學。勁眼訓!我係咁訓。好舒服AR∼放咗學落去打波。勁熱LOR∼點知之後落雨WO。。。。PK FUCK!!5點幾番咗屋企整野聽日去大自然之旅。但係落雨去唔去到AR∼妖。。。。唔理喇!!訓咗1陣。係咁有電話打黎∼完來係小菁菁!!KAKA。。。11點到起身挽電腦!!
KACHUN
|