今朝番去開波。之後番課室。第1。2堂RSC悶AR∼第3堂係到挽勁白痴AR!!KAKA。。。小息落去搵DIOR∼第4堂數學悶悶AR!!第5堂音樂勁好挽WO∼第6堂中史收皮LA秀貞!!LUNCH落去打波波。。。。第7。8堂悶到訓教點知俾人罰企!唉。。。。放學班排無聊。不過我地都贏咗。7點幾番到屋企之後出咗去買野。番屋企食飯飯!!!10點幾同樂傾MSN∼唔知傾到幾時∼
KA CHUN