今朝番咗學校開波。之後番咗上課室上堂。第1堂數學勁悶LOR∼∼第2堂電腦係到挽KAKA。。第3堂科學測驗AR∼都OK識既。。。小息落咗去!!!第4。5堂視藝死白痴紅紅嚴我地嘈就唔好番LA∼ON9架。第6堂中文俾人罰作文AR屌你!!!LUNCH落去打波。之後第7。8堂英文係到挽點知俾人擇咗要留低!!!死人陳耀文。。。。最衰都係你AR∼放學落去換衫練波。。。。練到6點幾勁累WO!!!差唔多7點番咗屋企∼跟住7點幾陪徐倩去買野!!之後又陪佢去富善拎錢∼跟住過咗大元坐咗1陣番屋企!!沖涼之後同樂傾咗陣訓。。。。。
KA CHUN
|