今日布甸點幾打黎叫我陪佢買鞋。。。。2點幾出咗去!!過咗大中行∼之後搵梓君。行咗陣∼布甸話番太和先!!之後瑤瑤同徐倩過咗黎去咗翠屏。跟住布甸同梓君過埋黎∼坐多陣就過咗5人打波!!打咗陣落雨冇打∼坐咗係度1陣。。。走咗過咗萬寧∼之後有人問我地拎波!!嗰D人過咗黎之後∼又唔過黎拎我咪好細力踢咗過去LOR。。。。之後上咗平台煲煙!!跟住有個人打俾我講咗1D野∼之後問我地打唔打乒乓波!!隔咗陣就入咗去∼我同AR鹿坐係度傾計!!之後同佢係度挽。。。。勁搞笑!!KAKA。。。。8點走咗!!!番到屋企沖涼。挽電腦!!又同1個人SD咗陣信息!!之後係度睇咗陣碟∼唔知幾點訓!!
1次又係咁2次又係咁.....

|