今日吾使補課,ya~
普通話考聽寫呀!超慘~
lunch time食個個銀針粉好淨呀!!
然後派英文默書薄,我攞到100分呀!ya~
然後去打波,最後一堂,下年就冇得參加小網lu~我睇項智軒班人玩"環遊世界"(一種打波嘅方法,詳細玩法我就吾知啦!)~
放左學,項智軒同sarah講到好friend呀!(係咪拍緊拖呢?ka ka!)
好悶啊~
今日係我生日呀!!你地當做下好人右好,你地當送份生日禮物都好,幫下手,留個言呃!!好吾好呀??我冇一篇日記有人留言呀!!
今日呀媽買左跑嘅點數俾我呀~我用D點數換左TR,買左莉娜呀!仲買左一條裙添~
今日終於更新左跑la~女神出現左係大水池la!不過都吾關我事la!女神幫莉娜嫁!!好采我仲有6000幾就買到莉娜姐~ya