今日,個曾文柯都仲來勸我吾好同賴君詠玩,仲話黃芷婷因為我同賴君詠玩,所以吾采我,me諗:黃芷婷有甘小器咩??
我有個fd,叫做賴君詠,有D人覺得佢好賤,因為佢地成日使人做呀4。有人系同我打波嘅時候同我講,叫我吾好同佢地玩喎~我有時都甘覺得(鬧交個陣)......你覺得個人係離間我同佢地嘅關係定勸告緊我呢?(歡迎留言俾我來答我^^,吾該哂~)