嘩!!我寫個篇文(星期六個篇)寫到破紀錄呀!!!!寫左209個字,而寫左30分鐘詐~^3^year~
今日要寫一篇記敘文呀!!!好慘呀~起馬冇落雨姐!要我寫文,死得人多,頂!=3=
好悶~好悶~><今日,(平時係圖書堂嘅中文堂)圖書堂被中文堂[佔領]左。本來冇咩嘅~但係me等左好耐啦!!依家同我講話俾人[佔領],冇死頂嫁,好慘呀!!!!!-口-呀!差D吾記得添~老師今日出左條數學題(me覺得超易)但係全班個個同學答錯哂~原因係甘:老師叫班長答,班長答錯,我地咪答錯囉~成班得me吾信班長,結果成班錯哂~得me答岩呀~^3^
吾~一排冇寫日記囉!竟然寫個一日,冇野寫,唉~今日淨系玩左一陣勁舞同跑,悶死人呀!!!!!!!!
今日真係好黑仔呀!要補習,仲落雨,搞到我成隻"落湯雞",唉~唯有當自已吾好采啦!