今日係"無冷氣日",熱死人呀!!好慘呀~咩鬼學校呢嫁!!不過好彩電腦室有開冷氣姐(不過冇電腦堂),如果吾係會熱死人呀!!仲有體育堂添,唉~死得人多牙!!今日黃芷婷話同我絕交呀~嗚嗚嗚!!
今日打波時,個波車中呀項智軒個頭,笑死人呀~仲有呀!!我係麥當勞撞到個幾個衰人呀~好慘呀!嗚嗚~個幾個人好衰格呀!!
今日悶悶地,本來吾寫日記嫁!但係,我睇到D野......今日鄭偉鋒同黃柏賢攬身攬勢,我話(幾乎成班,吾只我)鄭偉鋒同黃柏賢搞基。後來黃昭華都搞埋一份,三個搞基幾好笑(我睇到嘅)~呵呵呵!!仲有我MSM我加左個人呀~^3^差D吾記得添~今日普通話校內賽,曾文柯竟然攞到冠軍,我雖然係睇住姐~但係我覺得我仲勁過曾文柯啦!!!魏嘉如呢個大陸人都衰俾曾文柯,D評判吾知係咪痴痴地嫁!!我估曾文柯靠印象分嘅姐~
今日老師派左查字典比賽~曄!我......我攞左冠軍呀!!!54分可以攞冠軍呀~好笑!!
死啦!!!冇野做添~=3=太悶啦~