2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
2a王道  |
今曰2a真係型呀
呀sie一早叫左我地有測試
lunch果時要落去
但lunch果時我地個個扮話老師無黎就無下去
果時我地重係到好開心咁睇電視
十分中後,老陳上左黎就無到罵我
中二班班都落去啦
得我地班係咁睇電視
要其他班等我地果班
跟我地就係到笑
落到下面我就睇到其他班班都係到睥住我地
因為我地晚左好多落去
所以有幾題話唔洗做咁咪往好多
其他班,多謝我地啦
|
| 刊登時間︰2006-05-10 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
兔仔...  |
哈哈,養左隻兔兔啦><
係咁聽A9的舊歌
感覺他們以前真好
現在不是不好
但比較喜歡以前點.....
如果早D識到他們就好了=﹏=
聽了麗說信和有買PSC TOUR
100大元..
買定了..
GAZE的LIVE 9月6號出了
我一定買,高C你買唔買呀 |
| 刊登時間︰2006-05-09 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
累  |
昨到很晚才訓到
今天上課時真是很累
就連瑩妹都說我看樣子很累
前幾天看了23q的日記
颯post了一張圖
不知怎說好了
看圖吧
 |
| 刊登時間︰2006-05-08 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|