今日學界 我地一去到果邊就坐低 睇比賽 一係打PSP 同食野 我地10點幾就4X100 哈入左決賽 不過比賽果日學校係放緊假 所以唔係幾想去 我地朝早 就比太陽曬 勁曬 下午就極大風 唉... 吹到頭都痛埋 今日極累 係果邊都係無咩野做 幾悶下既