今日無番團契 可能下星期都唔番呱 唉.... (我應該點做- -") 可能唔會再番 今日全日打deck 好正 真係多人呢.....
以家唔知點呀...... 足球想踢呀.. 無人踢 點解係我一個唔識打波呢 好想學多d野呀....