琴日一早比fat 安 嘈醒 之後佢過左黎7屋企 玩 玩左陣 之後比佢昆左去逸東- -" 去到逸東我就上錦哥屋企 到左11點幾就去左買野食 之後再 等埋fat安 呀豹 林浩 四洲 唉... 次次都係四洲最慢 佢真係正xx - -" 去到 深水嘟 既k社 玩到3點幾 fat 安同呀豹就番東涌先 我同林浩 錦哥 四洲就去灣仔 果邊既卡鋪 幾好 果間野 玩左一陣 就去食野 食完又上番去玩 玩到 11點幾左右 先番黎 - -" 幾夜下啵