今日 唉... 早餐又無食 午餐又無食 勁餓- -" 又班際歌唱比賽 放左學買左野食番屋企食 食完又唔夠飽 唉... 想煮麵 但係..... 唉 班fd 黎左我到玩左陣 之後走左lu 夜晚就食過晚飯之後 係msn 傾班會野 諗黎諗去 都唔知去邊到 哈~~~