今日好似平時咁樣 無咩特別 又係番學 放學咁樣 放左學 我做左一d 唔應該做既野 走左留堂- -" 難得佢地會黎我屋企玩 聽日都唔知點死tim 呀...... 星期六有無人得閒???? 陪我出去買野 okok???