今日陪廢仁去逸東剪頭髮 之後打比錦哥 就問佢今日係唔係去我屋企玩 之後佢就黎埋剪頭髮 小進跟住就黎 等佢地剪完頭髮 再去我到 去到一半 就突然 要急call 四洲 問佢 黎唔黎玩 之後就等左佢一陣 再番富東 廢仁番左屋企 之後我地 四個人就係到玩 到6點左右 佢地就走 我就係屋企執屋 聽歌 等等... 呢d野 哈..... 聽日去完學界 就要番大6 唉.. 係會勁無聊既一星期 慘lu