今日一早起身 之後就去我既大哥屋企 然後d親戚 就黎到 我同細佬係咁收利是 哈 最後我就同呀媽番香港 我細佬玩3公 玩上引= =" 所以留係大6 玩 同埋我呀爸 我呀媽黎到香港就上呀婆屋企 我就係果到坐左陣 之後 自己番東涌 舒服呢!! 哈 呢幾日多數都係自己一個係屋企 哈 ~~ 我係大6做左路痴 勁呢!!! = ="