今日做左唔應該既事 就係份病早退 - -" 你地班惡魔 唉.... 今日突然諗起一句 (一跑成名) 係中3 - -" 之前我陸運會100米初賽跑完左 上到去我仲記得我果班人 有人好似好驚訝咁 問我做咩跑到咁樣 好似姐^^" 唔知係唔係之前無咩跑過咁呢 無跑過三年^^" 所以無咩人知 到左決賽 哈~~ 有第二名都算好啦... 下年都唔知得唔得tim 下年再努力啦 haha 呢次陸運會雖然過左好耐 好直得自己懷念一下既xd