今日一起身發雞盲撞到隻腳- -" 咩事先 之後 去刷牙洗面 唉.....呢個時候又會突然肚痛既 呢個時候唔理因為 再唔番學就遲到
番到學校好彩只係打左第一次鐘姐 岩岩好呢.... 之後就上堂到左下午 就緊係睇班際啦 幫fd 打氣 哈~~ 見到四洲 就真係搞笑呢....
哈... 下星期一就到我地班啦 好想快d呢....