今日10點幾先起身 唉.... 琴晚3點幾先訓 睇家庭教師睇上引= =" 今日比我細佬嘈醒 勁慘 朝早8點幾 嘈醒我 之後就訓番 10點幾又比呀媽嘈醒 之後我就起身 再開電腦上MSN 上左一陣 無啦啦 肚痛 咩事先 之後張科黎左我屋企 錦哥 fat安 四洲 林浩 黃君 又黎我到玩 打deck 玩比賽 我覺得好少可 咁多人打deck 好耐無試過 到左4點幾 我同張科 fat安 錦哥 四洲 番秀德小學 同埋黃+ 夏沛 同團契班人 係到踢波 踢到6點幾就係果到打邊爐 哈 我飲可樂 都飲到飽晒 最後到左8點幾到 就番屋企 好累呢......
分類: 未分類 |