今日早上同呀爸呀媽去飲茶 之後就番左屋企 到左12點幾 呀邊個邊個打黎問我係唔係去東堤 之後我就問吳嘟匡係唔係帶我地去 = ="佢就話今日唔得 之後我就出去屯門剪左個類似冬菇頭既柒頭 哈 不過剪唔剪都係咁柒 廢事比D白痴仔捉啦 係唔係先 頭髮係用黎保暖既 係唔係先 要我地剪短晒 唉.. 正仆x 星期三 四 學界田徑 haha 唔洗番學校超正