今日一起身 個頭極痛 所以無番學 之後呀媽幫我請左假 我再訓番 訓到差唔多11點幾起身 食野 我呀媽又去左屯門 屋企得番我一個 我就上網 搵linkin park d 歌聽下 ^^ 我個人認為佢地d歌幾好聽 星期二就係最後一日 田徑學界 跑4x100 緊張到嘔 哈........